Što turističke zajednice mogu napraviti kako bi promovirali turizam za lokalne posjetitelje?

17.11.2020. By Ada Banovac
docimage2

“Novo normalno”, uzrokovano pandemijom dovelo je do promjena u navikama putovanja. Kao što znate, posjetitelji otkazuju prekomorska i dalja putovanja kako bi upoznali lokalne ljepote.

Promjene u ponašanju turista, dovele su to toga da destinacije prihvaćaju nove markentiške strategije koje su prilagođenije situaciji, i može se reći da sve ono što je planirano za 2020. ne vrijedi više. Sada je puno važnije promovirati lokalne atrakcije kako bi se privkuli domaći posjetitelji.

U intervju na temu turističke industrije news stranice Skift, jedan od osnovača i direktor CrowdRiffa naglasio je neke od zanimljivih inicijativa koje poduzimaju turističke zajednice obzirom na trenutnu veću orijentiranost prema domaćim posjetiteljima.


docimage1

Neke od takvih aktivnosti su u nastavku nabrojane kako bi inspirirale marketinšku strategiju sa ciljem približavanja domaćem gostu.

ŠTO? Podijelite na društvenim mrežama informaciju o službenom epidemiološkom stanju i popratnim mjerama.
ZAŠTO? To stvara svijest o brendu “sigurne destinacije” i generira angažman lokalnih gostiju koji traže takve informacije.

ŠTO? Promovirajte boravke u blizini koji ne uključuju noćenje tako da potencijalnim gostima nudite ponude takvog tipa i potaknite ih na recenzije.
ZAŠTO? Imati takve informacije na na jednom mjestu inspirira lokalne goste i omogućuje im da jednostavnije kontaktiraju pružatelja usluge koja ih zanima.

ŠTO? Podijelite uzbudljivu lokalnu vijest na vašem destinacijskom blogu.
ZAŠTO? To će poboljšati imidž destinacije kod potencijalnih posjetitelja.

ŠTO? Promovirajte važne i tradicionalne događaje u vašoj zajednici.
ZAŠTO? Velike manifestacije su bitan izvor prihoda za destinaciju i mogu biti realizirane ukoliko se na pravi način prate epidemiološke mjere.

ŠTO? Napravite kampanju koja će promovirati vašu garanciju sigurnosti i pridržavanja epidemioloških mjera te uključite lokalne stanovnike i tvrtke.
ZAŠTO? Na ovaj način odgovornost za sigurnost je podijeljena kroz zajednicu dok će se posjetitelji osjećati sigurniji dok budu istraživali atrakcije unutar destinacije.

ŠTO? Promovirajte fotografije lokalaca kako nose maske.
ZAŠTO? Promocijom takvog sadržaja u vašem virtualnom svijetu dobar je način kojom se može normalizirati ideja o nošenju maski u riskantim mjestima, poboljšavajući sigurnost destinacije.

Prihvaćanje ovih ideja, na pravi način ste započeli marketinšku kampanju za 2021. Godinu.