Dvoje od troje ljudi planira putovati u 2021.

19.11.2020. By Ada Banovac
docimage2

Putovati, istraživati nova mjesta i ljude je nešto u čemu svatko uživa. Nažalost, većina nas je ovu godinu “ostala doma”, i jedino što nam je preostalo je maštati kad ćemo opet biti u mogućnosti putovati.

No, zadnje istraživanje Forbsa daje nam nadu da će se to dogoditi i prije nego se očekivalo. Prema rezultatima tog istraživanja, 70% ispitanika planira putovati u 2021. godini.

Kao potvrdu da bi se turizam mogao oporaviti, je činjenica da sve više ljudi kupuje avionske karte kako bi uživali u odmoru tijekom iduće godine.

Destinacije, turističke tvrtke i aviokompanije prilagodile su se novim strožim, epidemiološkim mjerama. Također, najava cjepiva pomaže da se ljudi osjećaju opuštenije pri planiranju sljedećeg putovanja.

docimage1

No, kako će turističko tržište izgledati 2021.?

Pandemija je uvelike promijenila navike putnika, te se vjeruje da će “novi” načini ponašanja biti prisutni još neko vrijeme. Veliki broj otkazanih letova i očekivanih povrata novca jedan su od razloga manjka sigurnosti pri rezerviranju i planiranju putovanja.

Kako bi zaobišli taj strah, tvrtke moraju biti vrlo transparentne kod otkaza rezervacija i politika cijena. Također, nudeći proizvode kao što je npr. osiguranje u slučaju COVID - 19, pomaže u privlačenju većeg broja turista.

Sljedeći trend kojeg treba naglasiti je sklonost putovanju u poznate destinacije. Osjećaj sigurnosti posjetitelja omogućuje ponovo proživljavanje nekog iskustva unutar destinacije. Kako bi privukli one koji traže poznate doživljaje, destinacije bi trebale naglašavati osjećaj bliskosti i doma.

Također je bitno za naglasiti činjenicu da je samo 4% onih koji su putovali ovog ljeta osjećalo nesigurnost, što je dodatni razlog za optimizam kad je riječ o turističkoj sezoni 2021.

Transparentnost, fleksibilnost i povezanost. Zapamtite te tri riječi i imat ćete dobre šanse za izvlačenja maksimuma od sljedeće godine.